Internationale Grüne Woche

 

Type: : Fødevaremesse

Lokation: Berlin, Tyskland

Målgruppe: Indkøbere og forbrugere.

Udstillere:  Over 1.600 fra 70 lande

Besøgstal: 400.000

Varighed: 10 dage

Omsætning: +50 million euro i alt.

Grune Woche er den optimale platform for at teste tyskernes købelyst og salgspotentialet for nye og eksisterende produkter.

Deltagelse på Grüne Woche giver dig eksponering over for de 400.000 besøgende, som både er professionelle og private. Du møder dem i en salgsramme, hvor du både kan vise din produkter frem, du kan få øjeblikkelig feedback samt at du kan sælge dine produkter.

Vi kører efter mottoet ” kan de li det? Kan de bruge det? Vil de betale for det?”. Grüne Woche giver modsat traditionelle fagmesser mulighed for at komme gennem alle 3 spørgsmål, og dermed give dig kontant afregning fra kunderne.

 

"84% af udstillerne oplevede messen som en god test for nye produkter" 

- Messe Berlin

De besøgende på Grüne Woche søger de store nationale fællesstande. Derfor giver en dansk fællesstand den største synlighed.

Målet er, at man sammen får lavet en dansk ”fortælling/oplevelse”, som sætter en positiv ramme for de besøgende, som de kan huske. En fællesstand giver mulighed for at møde flere professionelle besøgende, og dermed få afdækket nye eksportmuligheder.

På den danske Fællesstand giver vi dig en unik ramme, hvor vi sammen ”inviterer” de besøgende ind til et dansk område lavet i nordisk design med enkle linier. Fællesstanden ee udtænkt som et torv, hvor der er plads til både hurtig handel og snak, samt ro og fordybelse.

Standen giver de deltagende virksomheder en stilren stand i første række, samt gode fællesarealer og lagerplads.