Her er vores udkast til den danske fællesstand. Den endelige udgave laves naturligvis i samarbejde med de deltagende virksomheder.

Fællesstanden er placeret centralt i hal 8.2. Vi fortsætter med vores slogan ”Mit Liebe aus Dänemark”.

Vi har valgt et design, som i udtryk er lyst og nordisk. Vi har valgt lyse træsorter og en let og luftig konstruktion med et lille ”råt” tvist.

Vi har lavet plads til ikke fødevarevirksomheder, så vi kan markedsføre Danmark gennem turisme, kultur og event aktører. Dette giver de besøgende en forstærket oplevelse af at være på en dansk stand.

Vi arbejder med 2 størrelser stande. Begge med attraktive præsentations diske, der vender ud mod de mange besøgende.

Tidligere års erfaringer og de massive publikumsstrømme viser et behov for at imødekomme ønsket om salgs- og opholdsområder.

Vi har lavet indretningen således at de kunder som gerne vil den hurtige handel og information, kommer nemt til standene. De kunder som søger fordybelse bliver tilgodeset at det centrale fællesareal.