Internationale Grüne Woche 2017

Messetype: Fødevaremesse for indkøbere og forbrugere.

Lokation: Berlin, Tyskland

Deltagerantal: 400.000

Varighed: 19/1- 28/1 (10 dage)

Omsætning: 48 million euro i alt. (360 mio. dkr.)

Deltagere: 1.614 fra 67 lande primært på fællesstande.

Grune Woche er den optimale platform for at teste tyskernes købelyst og salgspotentialet for nye og eksisterende produkter.

Deltagelse på Grüne Woche giver dig eksponering over for de 400.000 besøgende, som både er professionelle og private. Du møder dem i en salgsramme, hvor du både kan vise din produkter frem, du kan få øjeblikkelig feedback samt at du kan sælge dine produkter.

Vi kører efter mottoet ” kan de li det? Kan de bruge det? Vil de betale for det?”. Grüne Woche giver modsat traditionelle fagmesser mulighed for at komme gennem alle 3 spørgsmål, og dermed give dig kontant afregning fra kunderne.

 

"84% af udstillerne oplevede messen som en god test for nye produkter" 

- Messe Berlin

De besøgende på Grüne Woche søger de store nationale fællesstande. Derfor giver en dansk fællesstand den største synlighed.

Målet er, at man sammen får lavet en dansk ”fortælling/oplevelse”, som sætter en positiv ramme for de besøgende, som de kan huske. En fællesstand giver mulighed for at møde flere professionelle besøgende, og dermed få afdækket nye eksportmuligheder.

På den danske Fællesstand giver vi dig en unik ramme, hvor vi sammen ”inviterer” de besøgende ind til et dansk område lavet i nordisk design med lyst træ og enkle linier. Fællesstanden er i 2018 udtænkt som et torv, hvor der er plads til både hurtig handel og snak, samt ro og fordybelse.

Standen giver de deltagende virksomheder en stilren stand i første række, samt gode fællesarealer og lagerplads.